Viikonloppu

Viikko kulunu aivan liian nopeaa taas ja aika kiireisissä tunnelmissa. Seuraava viikko on koeviikko ja yks koe takana, kuusi vielä edessä. Uuden vuoden jälkeen aloitin uuden harrastuksenki, showtanssin. Mulla on jäänyt vähä harrastukset taka-alalle syksyllä, mutta jospa nyt taas reipastuisin. Heti siis koeviikon jälkeen... :-D Aikeissa on ainakin alottaa taas kuntosalilla käynti ja ois kiva aloittaa jotain musiikkiin liittyvää, mutta vielä en ihan oo varma mitä!
2015-01-24 2015-01-24 001 0132015-01-24 2015-01-24 001 099page
Onneksi on viikonloppu. Saan/ joudun olemaan tämän viikonlopun yksin, joten on tosi rauhallista ainakin. Oon muuten huomannu että pysyn paljo pirteämpänä ja ihokin tykkää kun oon alkanu juomaan vettä paljon enemmän. Nykyään tuo kuvassa näkyvä pullo on kyllä mulla koko ajan mukana. Ennen koulupäivinä join sen yhden lasillisen vettä ruokailun yhteydessä, mutta nykyään en kyllä oikiasti en pärjäis ilman tuota vesipulloa. :-D Lenkkipolullekki helppo oikeesti ottaa mukaan. Mulla on myös periaate, että sillon ku urheilen nii ei edes tarvi yrittää näyttää hyvältä, ei mun hiukset siis yleensä noin kauhealta näytä...

Nyt kun muutto on enää viikon päästä niin on tullut aika ristiriitaisia fiiliksiä siitä, Toisaalta odotan niin innolla että pääsee sisustamaan uutta asuntoa, eikä enää tarvi kulkea bussilla joka paikkaan, mutta tulee ikävä jo tutuksi käyneitä lenkkipolkuja ja maisemia. Superinnostunut mutta myös vähän haikea fiilis. Mutta nyt palaan koulukirjojen pariin, hauskaa tulevaa viikkoa! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti