MUUTOKSIA JA MUUTTAMISTA

2016-04-01 2016-04-01 001 003

Tämä kevät on ollut ihan yhtä muutosten aikaa kirjaimellisesti. Parissa kuukaudessa elämä on ottanut isoja askeleita eteenpäin, Tuun varmasti kirjoitteleen (ja myös postaamaan kuvia) lisää tämän postauksen aiheisiin liittyvistä asioista, mutta kertokaa toki jos on toiveita niin mielelläni alan toteuttamaan.
Ensin helmikuussa ajatuksissa alkoi pyöriä työnhaku ja kohta olinkin jo työhaastattelussa ottamassa paikkaa vastaan. Oon aina ollut tosi aktiivinen harrastamaan vapaa-ajalla, ja muistan miten esimerkiksi kakkosluokkalaisena mulla oli jo joka arkipäivälle jokin säännöllinen harrastus. Ouluun muuton jälkeen mulla ei ole kuitenkaan ollut mitään kovin säännöllistä tekemistä illoille. Joku voisi ajatella, että ompa ihanaa, mutta mulle se ei vaan oo tehnyt hyvää. Musta on tullut sen myötä vain laiskempi, enkä tykkää siitä piirteestä itessäni ollenkaan. Vaikka onkin ollut muutaman viikon ajan aika raskasta sovittaa työt ja koulutehtävät, niin oon kyllä ollut täysin tyytyväinen mun päätöksestä aloittaa työt koulun ohella. On paljon kivempi mennä nukkumaan, kun tietää miten paljon on saanut päivän aikana aikaseksi! :-)

2016-04-01 2016-04-01 001 002

Pienempi muutos, mutta mulle tosi iso oli hiusten värjääminen. Oon koko elämäni ollut pellavapää ja blondius on ollut osana mun identiteettiä niin kauan ku vaan muistan. Joskus seiskaluokkalaisena aloin ensimmäistä kertaa haaveilemaan tummemmasta väristä, sillä onhan ruoho aina vihreämpää aidan toisella puolen. Muutama viikko sitten hiihtolomalla muhun iski joku ihme rohkeus ja varasin ajan kampaajalta!! Värjäsin mun blondit hiukset siis vaaleanruskeaksi, enkä oo vielä katunut hetkeäkään. :>

2016-02-29 2016-02-29 001 003

Vieläkin pienempiä muutoksia on esimerkiksi ollut satunnaisesti kukkien ostaminen, meikkipussin sisällön uudistaminen, vähä oman tyylin hakemista jne. Kuitenkin tärkeimpänä pidän sitä, että tänä keväänä oon oikeesti nauttinut ihan täysin sydämin elämästä. Sitä vaan hoksaa tiettyinä hetkinä miten onnellinen onkaan.

2016-04-01 2016-04-01 001 004

Isoin muutos tänä keväänä on kuitenkin ollut viimeviikkoinen muutto. Viime syksynä mä vähän jo mietin miten kiva olisi kokeilla asua yksin, ja nyt kun siskon aka kämppikseni elämäntilanne muuttui aika paljon niin oli meidänkin aika erota ja muutin siis yksin. Mietin toki kimppakämppä vaihtoehtoa ja uuden kämppiksen ottamista meidän vanhaan asuntoon, mutta yksinään muuttaminen pienempään kotiin tuntui luontevimmalta ratkaisulta mulle. Tiesin, että halusin keskustaan lähelle mun koulua ja muita palveluita, mutta en olisi uskonut että ihan näin hyvältä paikalta saisin asunnon. Ekat fiilikset yksinään asumisesta on ihan hyvät, vähän jännittää että tuntuuko musta enemmänkin yksinäiseltä tulevaisuudessa, mutta ainakin nyt oon vielä ollut tosi iloissaan mun pienestä ihan omasta kodistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti