veljen wanhat

2015-02-12 Villen wanhat 2015 393 page2015-02-12 Villen wanhat 2015 274page2 Oon tosi tosi pahoillani etten päässytkään postaaman teille tupareista tai huoneestani, kuten lupailin. Alkuviikolla koulusta tullessa oli jo pimeää, jolloin kuvaaminen ois ollut häiritsevän huonolaatuista ja olin välissä myös kipeänä. Torstaina lähdin jo kotikaupunkiini katsomaan veljen wanhoja ja pakko sanoa että yllätyin kuinka hyvin hän osasi tanssia. :-D Muutenkin katsomon puolelta ei voinut kuin ihailla kuinka komeita pojat oli puvuissaan ja frakeissaan ja tytöt niin superkauniita prinsessamekoissaan. Harmittaa että en saanut otettua niin hyviä kuvia, kuin oisin halunnut. Osaksi johtuu myös siitä, että liikuntasalin hehkulamppuvalo ei oo mun mieleen ja inhosin kuvien keltaista sävyä, joten päätin laittaa mustavalkosiksi kaikki! Plus en viitsinyt kysyä puolelta sadalta ihmiseltä lupaa kuvien julkaisemiseen, heh. En malta odottaa, että pääsisin itsekin tanssimaan (kunhan vaan pari löytyisi...)
2015-02-13 Villen wanhat 2015 011 2015-02-13 Villen wanhat 2015 0022015-02-13 Villen wanhat 2015 021 Mutta anyway viikonloppu meni vaihtelevasti. Perjantai-iltana olin aikeissa viettää harvinaisen rauhallisen koti-illan pelkästään kotona, mutta ihanat pari kamua vaelsi yli 6 km yhden pyörän voimin mua piristään ja jäivät yöksikin. Lauantaina iski joku ihme tauti mulle ja ystävänpäivän vietin sängyn pohjalla huonovointisena, mutta se tauti lähti yhtä nopeasti kuin tulikin. Olipa ainaki kunnon syy viettää ystävänpäivä murehtimassa sängyn pohjalla, eikä tullut suklaatakaan syötyä onneksi ollenkaan taudin takia! Tänään oon voinut siis paremmin ja huomenna tulossa kiva päivä koulussa ja koulun jälkeenkin, joten hyvällä mielellä taas uuteen viikkoon, toivottavasti tällä kertaa ihan terveenä. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti