kevään merkkejä

Viime aikoina yllättäen taas ollut jos jonkinmoisia kiireitä, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan! Tässä vähän otoksia lähinnä viikonlopun ajalta ja lisää on myös tulossa! :-)

2015-03-15 2015-03-15 001 128

Mun kengät näyttää yleensä aika kärsineiltä näin talven jälkeen ja oli vähä kengistä pulaa niin löysin varmaan mun neljä vuotta vanhat ja lähes käyttämättömät kengät kotoa ja ihastuin näihin uudelleen! Nuo on vaan ihan hirmu liukkaat kävellä jäällä ja oon koko ajan kaatuilemassa... Mutta onneks kevätaurinko on sulattanut jo suurimman osan teistä eikä tarvi nii paljo pelätä oman pään puolesta. :-D Huomaa että viime päivinä ollu kovassa käytössä kun heti valkoset osat jo vähän mustunu.

2015-03-15 2015-03-15 001 146

Viikonlopun oon taas viettänyt täällä mehtän keskellä kotikotona ja tuo ihana karvaturri pitäny mulle lenkki- sekä leikkiseuraa. Kamala kun tuntuu että ihan vasta meijän pikkunen tuli meille, mutta sehän täyttää jo kohta kaks vuotta!

2015-03-15 2015-03-15 001 155

Löysin Seppälästä ihanan mintunvihreen kynsilakan ja tuo on kyllä niin kiva sävy mun mielestä varsinki näin keväällä. Kolme kerrostaki kuivuu tosi nopeesti. Materialismionni huipussaan ku kerranki tehny oikiasti hyvän ostoksen. :-D

page

Oon taas parempien ilmojen koitettua pakottanu innostanu siskoja tulemaan kuvaamaan mun kans ja voiiii voiko tuota aurinkoa ees hehkuttaa ikinä tarpeeks?♥♥ Kummasti tullut lähdettyä ihan mielellään tuonne ulkoilmaanki ku aurinko jo vähän lämmittää ja piristää mieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti